Η Smart συνεχίζει να χτίζει την γκάμα της στην Ευρώπη (και όχι μόνο) ανακοινώνοντας ότι το #2 δεν είναι το μοναδικό μοντέλο που θα λανσάρει στο προσεχές μέλλον αφού αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσει το #4. Όπως γνωρίζουμε ήδη, ο Βενιαμίν της Smart θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του κάποια στιγμή εντός του 2026, πιθανότατα προς τα τέλη του έτους ενώ ο έμμεσος διάδοχος του ForFour, δηλαδή ένα 4-θυρο μοντέλο με λίγο περισσότερη έμφαση στην πρακτικότητα και την ευελιξία παρά στην προσωπική, αστική κινητικότητα, θα έρθει αργότερα αναβιώνοντας το πνεύμα και την φιλοσοφία του προγόνου του.
Όπως είναι λογικό, τα #2 και #4 θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά με τις πληροφορίες να λένε ότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας της Smart που χρησιμοποιούν αρχιτεκτονικές της Geely, αυτά τα δύο θα βασίζονται σε μία πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes στην Ευρώπη. Αυτό ήταν προαπαιτούμενο όχι μόνο επειδή η εταιρία ήθελε ένα ευρωπαϊκό προϊόν για τους Ευρωπαίους πελάτες αλλά και επειδή έπρεπε να επιτευχθούν οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακας που δικαιολογούν την επένδυση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Smart προσπαθεί εδώ και χρόνια να κάνει εμπορικά βιώσιμο το #2 και καθώς δεν κατάφερε να βρει κάποιον συνεργάτη, έφτασε στο σημείο να δημιουργήσει μόνη τις οικονομίες κλίμακας με τις οποίες είναι εφικτό το εγχείρημα. Όπως δηλώνει ο επικεφαλής της Smart Ευρώπης, Dirk Adelmann, το δύσκολο στην όλη υπόθεση δεν ήταν να μεγαλώσει η πλατφόρμα ώστε να μπορέσει να φιλοξενήσει και το #4 αλλά να μικρύνει χωρίς να θυσιαστεί το παραμικρό από τα χαρακτηριστικά που θέλει να του προσδώσει η Smart!
Όσον αφορά στα μηχανικά είναι υπερβολικά νωρίς για να έχουμε οποιαδήποτε πληροφορία αν και ο Adelmann άφησε να εννοηθεί ότι τόσο το #2 όσο και το #4 μπορεί να εξοπλιστούν ακόμα και με δύο ηλεκτροκινητήρες αν και σε αυτό το σημείο είναι δύσκολο να διαχωριστούν οι απαιτήσεις από τις ευχές. Το μόνο μη-διαπραγματεύσιμο χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων είναι ο μικρός κύκλος στροφής ώστε να είναι πρακτικά στα κέντρα των πόλεων. Ο Adelmann σχολίασε τόσο την κατηγορία στην οποία θα τοποθετηθεί καταρχήν το #2, δηλώνοντας ότι η τιμή του θα κυμαίνεται στα επίπεδα των premium μοντέλων του segment, όσο και το όνομα. Γι’ αυτό ειδικότερα, είπε ότι η Smart επέλεξε τους μονούς αριθμούς για τα SUV της και τους ζυγούς για τα υπόλοιπα μοντέλα, οπότε ο μικρότερος ζυγός είναι το 2 που είναι μεγαλύτερο από το 1, άσχετα με το γεγονός ότι το #2 θα είναι εν τέλει μικρότερο από το #1. Θα μάθει ο κόσμος και αν στην αρχή μπερδεύεται, εδώ είμαστε για να λύσουμε τις απορίες…